I think the worst thing that could ever happen to a human is tidying up their room with their mum cause she went fucking crazy and started throwing things to the fucking ground and then she said ‘oh woah look at that now we gotta tidy this shit up’ 

July 25th 2014   11 ♥   Reblog

5 Seconds of Summer perform Beside You on Jimmy Kimmel, Live | July 24 2014

July 25th 2014   401 ♥   Reblog

lukehemmign:

LUKE GOT HIS NOSE PIERCED????

WHAT THE FUCK

July 25th 2014   764 ♥   Reblog

5 Seconds of Summer performs “Beside You

July 25th 2014   590 ♥   Reblog

teenagedfricks:

x

July 25th 2014   623 ♥   Reblog

legalhemmings:

x

July 25th 2014   2023 ♥   Reblog

+

July 25th 2014   2113 ♥   Reblog

calsbutt:

SLSP On Jimmy Kimmel Live
July 25th 2014   2324 ♥   Reblog

teenagedfricks:

 5 Seconds of Summer Guys Surprise Their Fans

July 25th 2014   3261 ♥   Reblog
Anonymous said:
I would have liked to see Michael with a tongue piercing but it might've hurt him to sing with it for a few days so... it's fine though, he's cute either way I.

A TONGUE PIERCING WOULD HAVE BEEN SO HOT 

yeah of course he is!!

July 25th 2014   8 ♥   Reblog
Anonymous said:
seriously me neither brow piercings are kinda not attractive at all to me

same 

July 25th 2014   2 ♥   Reblog
ill-be-the-castiel-to-your-dean said:
YES HIGH FIVE but seriously man my friends sister had one once and was putting a shirt on and it got stuck on her shirt and she didn't realize it and ending up ripping it out. Oh my gosh I hope Michael realizes what he did.

hahahahhaha omg that must have hurt like hell!!!

July 25th 2014   3 ♥   Reblog
Anonymous said:
Just so you know you made me happy because everyone is losing their shit about Michael's piercing and I don't like brow piercing so I'm happy to see I'm not the only one! :)

hahhaha at least if he had got a tongue piercing oh man that is hot

but a brow piercing? what do you use that for?

you cant even wiggle it!

YOU CANT EVEN WIGGLE IT HELEN

July 25th 2014   4 ♥   Reblog
ill-be-the-castiel-to-your-dean said:
I STRONGLY AGREE WITH YOU. Eyebrow piercings creep me out a bit.

hahaahah high five

July 25th 2014   2 ♥   Reblog
Anonymous said:
Awwww mike's hair is light purple now? S'cute either way

YEAH! he looks gooooooooood

July 25th 2014   10 ♥   Reblog
© JASONDILAURENTS