Anonymous said:
I always though, Ashton would be perfect for me but then I did a (shitty) test and had 0 points for ash. Well since then my view of the world has changed

hahahahhaha shitty tests are shitty tests! follow your heart!! 

August 25th 2014   16 ♥   Reblog

i flipped a coin and palo alto has won, hope i’m emotionally stable after watching haha

August 25th 2014   6 ♥   Reblog
Anonymous said:
okay if you need a really good romantic movie watch the first time it has dylan obrien in it and its SO good

i saw that one! thank you!!

August 25th 2014   4 ♥   Reblog
Anonymous said:
You should watch Coyote Ugly!

hhahahah watched it recently! i watch that movie every year lol it makes me feel sexy

August 25th 2014   5 ♥   Reblog

itsmuke answered your post: the spectacular now, palo alto or the …

palo alto! buT THE SPECTACULAR NOW THOOOOOOOOOOO

ugghhhh its hard to decide, cause i dont wanna be sad but i really wanna see nat wolff and also shailene and idkkk ill just flip a coin!

August 25th 2014   1 ♥   Reblog

miguelclifford answered your post: the spectacular now, palo alto or the …

palo alto will leave u emotionally drained tbh

yeah, i just watched the trailer theyve spoken the best thing about it to me but idk if its what i need emotially rn lol

August 25th 2014   3 ♥   Reblog
Anonymous said:
OMG THE FIRST TIME I SAW UR ICON I HAD TO DO A DOUBLE TAKE I WAS LIKE WAT. ITS AMAZING

hahhahaha :D

August 25th 2014   11 ♥   Reblog

the spectacular now, palo alto or the art of getting by?

August 25th 2014   12 ♥   Reblog
alltimelow-jack said:
your icon gives me life

hehehheheeh

August 25th 2014   9 ♥   Reblog
Anonymous said:
OKAY IF U WANT UR HEART RIPPED OUT WATCH "SOMETHING BORROWED" HOLY FUCK ITS SO GREAT

thank youuuuuu!!!

August 25th 2014   10 ♥   Reblog
nestlinq said:
Spectacular now?

havent seen it but it looks good thank youuuu!!:D

August 25th 2014   3 ♥   Reblog
Anonymous said:
SO TODAY I BOUGHT A PIZZA FOR LUNCH WITH A FRIEND (BECAUSE ONE PIZZA IS TOO BIG FOR ME) AND THEN I TOOK A PART AND IT FELL ON THE FLOOR AND I TRIED TO SAVE IT AS GOOD AS I COULD BUT I COULDNT SO I REALLY FEEL BAD NOW FOR MY PIZZA BECAUSE PIZZA IS HEAVEN AND WHAT WOULD MICHAEL THINK OF ME IF I CANT EVEN SAVE A PIECE OF PIZZA

ahahhahahaah its okay baby michael will forgive you, dont eat floor pizza floor has poo:)

August 25th 2014   16 ♥   Reblog
Anonymous said:
What about the dictator? Its no sooo romantic but funny as hell

hahahah im in the mood for more romantic stuff but thank youuu!

August 25th 2014   5 ♥   Reblog

mrssexyclifford:

5sostrum:

anyone can recommend me a romanctic comedy? maybe from the last year or so, something kinda indie?:)

I Give It A Year is pretty good. Don’t know how old it is though

havent seen that one, thank youuuu!!!!

August 25th 2014   14 ♥   Reblog
Anonymous said:
for a romcom that's a bit indie and fairly new I recommend "stuck in love" it has nat wolf and lilly collins in it & it's on netflix!! its pretty funny but also realky cute

i saw it already but thank you babeee!:D

August 25th 2014   9 ♥   Reblog
© JASONDILAURENTS